Povjerenje i zadovoljstvo Vašim novim osmijehom naša su nagrada
DENTAL CENTAR SMILE d.o.o. uveo je sustav upravljanja kvalitetom sukladno sa zahtjevima norme ISO 9001:2015 da bi se postigla najviša moguća razina kvaliteta proizvoda i usluga pri pružanju usluga DENTALNE MEDICINE.
Politika upravljanja kvalitetom sastavni je dio naše poslovne politike i strategije razvoja organizacije, a određena je jasno postavljenim ciljevima kvalitete i prilagođena samoj organizaciji,
Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, naša politika usmjerena je na ispunjavanje potreba i očekivanja zainteresiranih strana:
PACIJENTI
Trajno ispunjavati potrebe i očekivanja pacijenata kroz kvalitetu naših proizvoda i usluga
Osigurati individualni pristup pacijentima, fleksibilnost i poštivanje rokova
Osigurati podršku i educirati pacijente početkom, tijekom i nakon terapije, te na taj način osnažiti povjerenje pacijenta
Poštivanje najviših stručnih standarda u pružanju naših usluga
Kontinuiranouvođenje inovacija i ulaganje u nove tehnologije i suvremenu opremu
Kontinuirano podizanje stručnosti i efikasnosti našeg rada
DOBAVLJAČI
Težiti uspostavljanju partnerskih odnosa s dobavljačima i kroz obostrano koristan odnos povećavati našu konkurentnost na tržištu
Razvijati dugoročne odnose sa dobavljačima kako bi osigurali stabilnu i pouzdanu suradnju
Promovirati suradnju s dobavljačima koji poštuju najviše standarde struke i ispunjavaju zahtjeve zakonske regulative vezane na medicinske proizvode
ZAPOSLENICI
Uz omogućavanje vrhunskih uvjeta rada osigurati radno okruženje koje će inspirirati i motivirati naše zaposlenike
Usmjeriti našu poslovnu kulturu i vrijednosti na prijateljsko i profesionalno ponašanje, timski rad i podršku kolega
Stvoriti atmosferu u kojoj se zaposlenici mogu razvijati i napredovati, te osigurati prilike za stalno usavršavanje i unapređenje znanja, kompetencija i stručnosti
Osigurati zadovoljstvo radnika kroz stimulativna primanja i nagrade u skladu sa njihovim zalaganjem i uspjehom
Osigurati maksimalnu sigurnost naših radnika, zaštitu zdravlja,prevenciju pojave ozljeda i profesionalnih bolesti, te stvoriti mjesto gdje se naši radnici osjećaju sigurno, podržano i cijenjeno
REGULATORI IDRUŠTVENA ZAJEDNICA
Uspostaviti odgovoran poslovni model, poslovati u skladu sa zakonskim propisima, uz poštivanje etičkih načela u poslovanju
Uspostaviti dugoročnu viziju koja uključuje održivost, društvenu odgovornost i izgradnju povjerenja sa društvenom zajednicom i korisnicima
Kroz zapošljavanje, projekte i donacije pridonositi boljitku šire društvene zajednice
VLASNIK-UPRAVA
Kontinuirano unaprjeđivati sustav upravljanja temeljen na zahtjevima norme ISO 9001:2015
Stalno pratiti promjene u okruženju, procjenjivati rizike vezane na sve aspekte poslovanja i na taj način osigurati održivi razvoj