POLITIKA UPRAVLJANJA KVALITETOM

Povjerenje i zadovoljstvo Vašim novim osmijehom naša su nagrada

DENTAL CENTAR SMILE d.o.o. uveo je sustav upravljanja kvalitetom sukladno sa zahtjevima norme ISO 9001:2015 da bi se postigla najviša moguća razina kvaliteta proizvoda i usluga pri pružanju usluga DENTALNE MEDICINE.

Politika upravljanja kvalitetom sastavni je dio naše poslovne politike i strategije razvoja organizacije, a određena je jasno postavljenim ciljevima kvalitete i prilagođena samoj organizaciji,

Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, naša politika usmjerena je na ispunjavanje potreba i očekivanja zainteresiranih strana:
 

PACIJENTI

  • Trajno ispunjavati potrebe i očekivanja pacijenata kroz kvalitetu naših proizvoda i usluga
  • Osigurati individualni pristup pacijentima, fleksibilnost i poštivanje rokova
  • Osigurati podršku i educirati pacijente početkom, tijekom i nakon terapije, te na taj način osnažiti povjerenje pacijenta
  • Poštivanje najviših stručnih standarda u pružanju naših usluga
  • Kontinuiranouvođenje inovacija i ulaganje u nove tehnologije i suvremenu opremu
  • Kontinuirano podizanje stručnosti i efikasnosti našeg rada

DOBAVLJAČI  

  • Težiti uspostavljanju partnerskih odnosa s dobavljačima i kroz obostrano koristan odnos povećavati našu konkurentnost na tržištu
  • Razvijati dugoročne odnose sa dobavljačima kako bi osigurali stabilnu i pouzdanu suradnju
  • Promovirati suradnju s dobavljačima koji poštuju najviše standarde struke i ispunjavaju zahtjeve zakonske regulative vezane na medicinske proizvode

ZAPOSLENICI

  • Uz omogućavanje vrhunskih uvjeta rada osigurati radno okruženje koje će inspirirati i motivirati naše zaposlenike 
  • Usmjeriti našu poslovnu kulturu i vrijednosti na prijateljsko i profesionalno ponašanje, timski rad i podršku kolega 
  • Stvoriti atmosferu u kojoj se zaposlenici mogu razvijati i napredovati, te osigurati prilike za stalno usavršavanje i unapređenje znanja, kompetencija i stručnosti
  • Osigurati zadovoljstvo radnika kroz stimulativna primanja i nagrade u skladu sa njihovim zalaganjem i uspjehom
  • Osigurati maksimalnu sigurnost naših radnika, zaštitu zdravlja, prevenciju pojave ozljeda i profesionalnih bolesti, te stvoriti mjesto gdje se naši radnici osjećaju sigurno, podržano i cijenjeno

REGULATORI I  DRUŠTVENA ZAJEDNICA

  • Uspostaviti odgovoran poslovni model, poslovati u skladu sa zakonskim propisima, uz poštivanje etičkih načela u poslovanju
  • Uspostaviti dugoročnu viziju koja uključuje održivost, društvenu odgovornost i izgradnju povjerenja sa društvenom zajednicom i korisnicima
  • Kroz zapošljavanje, projekte i donacije pridonositi boljitku šire društvene zajednice

VLASNIK-UPRAVA

  • Kontinuirano unaprjeđivati sustav upravljanja temeljen na zahtjevima norme ISO 9001:2015
  • Stalno pratiti promjene u okruženju, procjenjivati rizike vezane na sve aspekte poslovanja i na taj način osigurati održivi razvoj

 

Bjelovar, 28.03.2023.                                                                        Direktor: Martin Grđan